שירות תיקון ואחזקה למערכות קירור ומיזוג

שרות תיקון מזגנים ניידים מקצועי, מהיר ואמין מבית א.נ.י.א

א.נ.י.א: מומחים ביבוא, שיווק ותיקון מזגנים ניידים

חברת א.נ.י.א, ספקית ותיקה ומוכרת בתחום המזגנים הניידים, גאה להציע ללקוחותיה שרות תיקונים מקצועי, מהיר ואמין לכל סוגי המזגנים הניידים.

צוות מנוסה וטכנולוגיות מתקדמות:

צוות הטכנאים המנוסים שלנו עבר הכשרה מקיפה ובעל ניסיון רב שנים באבחון ובטיפול בכל תקלה במזגנים ניידים. אנו עובדים עם ציוד מתקדם וחדשני, תוך שימוש בחלפים מקוריים בלבד, להבטחת תיקון איכותי ועמיד.

למה לבחור בנו?

  • ניסיון וידע: ניסיון מוכח של שנים בתחום

  • מקצועיות ללא פשרות: הקפדה על עבודה איכותית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות

  • שירות אדיב: יחס אישי ומענה לכל שאלה

  • אחריות: אחריות מלאה על כל תיקון

  • מעבדה מתקדמת: מעבדה מאובזרת בגן דרום, עם אפשרות לאיסוף והחזרה של המזגן תמורת תשלום.

  • זמינות: שירות תיקונים מהיר ויעיל

אל תתנו למזגן המקולקל להרוס לכם את הקיץ!

פנו אלינו עוד היום ותיהנו משירות תיקונים מקצועי, מהיר ואמין במחירים אטרקטיביים.

certified technician contracted fix broken air conditioner dismantling condenser front coil panel check faulty internal components electrician opening hvac system check improper wiring scaled e1715329977326

המוצרים שלנו

לחברת א.נ.י.א מגוון רחב של מכונות למגוון אפליקציות הן לשימוש התעשייתי והן לשוק המוסדי. היחידות נוחות וידידותיות למשתמש הן בהתקנה והן בשימוש היומיומי, חלקן ניידות וכולן יעילות וקלות לתפעול. אנשי המקצוע שלנו יתאימו את המוצר המתאים ביותר לכל לקוח ולקוח ויתכננו את ההתקנה עד לפרט האחרון כדי להבטיח שביעות רצון מלאה.

כל המוצרים המיובאים והמשווקים על ידינו מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי, ומגובים באחריות ובשירות אמין, מקצועי ומהיר של חברת א.נ.י.א הניתנים בפריסה ארצית.

לחברה גם מחלקת השכרת ציוד לאירועים שנותנת פתרון זמני לגיבוי או תגבור לקיום אירועים כנסים וכו'. ניתן לשכור את המכונות להתקנה והפעלה עצמית, או להזמין שירות מלא הכולל הובלה, התקנה והפעלה במהלך כל האירוע. מוצרי א.נ.י.א יבטיחו שלאורחים שלכם יהיה נעים ונוח בזמן האירוע שלכם בכל נקודה בארץ ולכל מזג אוויר.

לקטלוג המוצרים שלנו סרקו את הקוד או לחצו עליו

דילוג לתוכן