מאוורר תעשייתי – למי הוא מתאים?

פתרונות קירור נדרשים כיום בכל בית עסק סגור וגם מקומות פתוחים מבינים את הצורך בקירור החלל שלהם. בנוסף לכך, מאווררים תעשייתיים מחזקים את מערכות קירור אחרות והם מפזרים את האוויר הקר בצורה יעילה ביותר במקום בו הם נמצאים וכך משיגים אפקט צינון מקסימלי.

למאוורר שדומה מאוד למאוורר הביתי הסטנדרטי, יש מנוע חזק ועמיד והוא יכול לעבוד שעות ארוכות ללא הפסקה וכמובן שניתן למצוא מאווררים בגדלים שונים. ונטה תעשייתית מתחלקת למספר דגמים וישנם מאווררים בעלי כוח מנוע, מהירות סיבוב ומספר כנפיים משתנה המיועדים לכל סוג של חלל.

מאוורר תעשייתי לתעשייה ובתי קפה

כפי שציינו כל חלל כמעט יכול ליהנות מעצמה מקררת של מאוורר גם אלו הנמצאים בשטחים פתוחים או שיש להם פתחים רבים. המאוורר משמש בעיקר את שלושת התחומים הבאים :

1. תעשייה – מאווררים תעשייתיים מתאימים לבתי מלאכה כבדים וקלים כמו בתי חרושת, בתי אריזה, מוסכים וכו'. מכיוון שלרוב מדובר בבתי עסק הנמצאים במבנים גדולים או פתוחים, האיוורור עושה עבודה טובה יותר ממזגן (שקשה לו לקרר שטח גדול כ"כ). כמו כן במפעלים בהם יש חומרים רעילים המאוורר הכרחי.
2. חקלאות – מאווררים תעשייתים מהווים פתרון מצויין לפתרון בעיית החום ברפתות, לולים, אורוות, חממות מחסנים ועוד.
3. שימוש חוץ במקומות אירוח ובילוי – המאוורר נדרש באולמות, גני אירועים, מסעדות ובתי קפה, מועדונים וכו'.

יתרונות המאוורר התעשייתי

חשוב לדעת כי למאוורר תעשייתי יש יתרונות רבים וביניהם: חסכון בחשמל ואנרגיה ותחזוקה קלה, שומר על איכות הסביבה ואינו מזהם, ניתן להשכרה, נייד וניתן להזיזו ממקום למקום ועוד. אך למרות זאת לא מומלץ אוורר תעשייתי אינו יעיל במקומות בהם יש עומסי חום כבדים ולחות גבוהה שכן המאוורר עצמו אינו מקרר מספיק וכדאי להשתמש במאוורר כתוספת.

Industrial Fan for sale

שיתוף:

פוסטים נוספים

שלחו לנו הודעה

דילוג לתוכן