קולט לחות – הפתרון האידיאלי לייבוש החדר

רטיבות בקירות הינה בעיה ידועה ובפרט, במרתפים בהם הבעיה שכיחה במיוחד. כמעט בכשני שליש מן הבתים מתפתחת בעיה של רטיבות במרתף לאחר עשר עד חמש עשרה שנה, בשל דליפות. בעיה זו לא נשארת בתחומי המרתף גרידא, אלא עלולה להשפיע על המבנה כולו ולגרום לנזקים כבדים כגון התמוטטות קירות ותקרות.

התעבות מים או זרימת מים בקירות המרתף אינה מביאה במקרים רבים להצטברות נוזלים מסיבית או הצפה, אלא מייצרת רמת לחות גבוהה או דליפות מים קלות. הסימנים המובהקים הם ריחות וסימני עובש, המסכן את הבריאות והיווצרות 'אבק לבן', הידוע בשמו המקצועי, ציפת סיד (אפלורנציה), שהוא פגם אסתטי בעיקרו.

טיפול כולל בדליפה אינו הליך פשוט או זול, אך גם ההשלכות של הזנחת הנושא עלולות לעלות ביוקר. המחשבה הרווחת, כי סילוק מים או ניקוז ההצפה פותרים את הבעיה הינה מוטעית ומהווה פתרון חלקי בלבד. הדרך הטובה והזולה ביותר להתמודד עם הרטיבות היא ייבוש אוויר החדר, מה שימנע פגיעה עתידית בקירות.

הפתרון לבעיית הרטיבות והלחות

כיצד ניתן לייבש את האוויר בחדר מסוים? יבשן או מייבש לחות הינו מכשיר אשר סופח לחות מן האוויר. לקבלת פתרון אמיתי וארוך טווח, רצוי להציבו יחד עם מערכת מיוחדת אשר יוצרת תנועה של אוויר. במידה והינכם סובלים מרטיבות רצינית, יש להזמין שירות של צוות מקצועי ומיומן על מנת לייבש את החדר במהירות ובעלות מינימלית. יבשן בשילוב עם מכשיר להנעת האוויר יאפשר גם ייבוש של חפצים שנפגעו מהרטיבות. 

קולט לחות S&P DHUM

שיתוף:

פוסטים נוספים

שלחו לנו הודעה

דילוג לתוכן